SM OAZA
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOSTĘPNE PO ZALOGOWANIU
Zaloguj się
TU JESTEŚ: Home » RODO

Dostęp do dokumentów

W celu uzyskania dostępu do dokumentów zachęcamy do zalogowania się na swoje konto.

Jeśli nie masz jeszcze konta, możesz je utworzyć, wypełniając formularz rejestracyjny.

RODO w SM OAZA

Szanowni Państwo,

Od 25 maja 2018 r. rozpoczyna się w Polsce stosowanie przepisów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, zwane RODO).

Zgodnie z art. 13 ust. 1 wyżej wymienionego rozporządzenia, Zarząd Spółdzielni Mieszkaniowej "OAZA" (zwaną dalej SM OAZA) informuję, iż SM OAZA (w związku z prowadzoną działalnością) pozyskane dane osobowe podlegające ochronie (tj. imię i nazwisko osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej w połączeniu m.in. z: numerem PESEL, numerem NIP, prywatnym adresem zamieszkania i korespondencyjnym, prywatnym adresem e-mail i numerem telefonu) - gromadzi i przetwarza wyłącznie w zakresie określonym w Statucie oraz przepisach związanych z prowadzoną działalnością przez SM OAZA.

Ponadto informujemy, że:

  1. Administratorem danych osobowych w SM OAZA jest Prezes Zarządu. Z Administratorem można się skontaktować pisemnie za pomocą poczty tradycyjnej lub poprzez e-mail: biuro@sm-oaza.com.pl.
  2. Uzyskane od Państwa dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO, tj. w oparciu o niezbędność przetwarzania do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora, polegających na oferowaniu klientom produktów i usług głównie z zakresu rozwiązań informatycznych oraz prowadzeniu rozliczeń finansowo-podatkowych, w tym wystawienia dokumentów księgowych i rozliczeniowych.
  3. SM OAZA oferując swoje usługi innym firmom lub osobom prowadzącym działalność gospodarczą lub będącymi jednostkami organizacyjnymi działającymi na podstawie odrębnych przepisów lub podwykonawcom - udostępnia posiadane dane jedynie na podstawie umów z klauzulą o doprecyzowującą zakres i sposób przetwarzania powierzonych danych osobowych.
  4. Ponadto informujemy, że SM OAZA jest zobowiązana do przekazywania Państwa danych osobowych na podstawie bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, w tym na żądanie uprawnionych sądów, organów i instytucji.
  5. Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania współpracy lub zawartej umowy o świadczenie obsługi Państwa nieruchomości, w związku z którą dane osobowe są przetwarzane, a po tym okresie do dnia upływu terminu przedawnienia roszczeń finansowych, w tym podatkowych. Natomiast dane osobowe utrwalone w dokumentacji księgowej będą przechowywane przez okres wskazany w obowiązujących przepisach prawa.
  6. Jeżeli przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się na podstawie wyrażonej przez Państwo zgody Zgodnie z RODO i innymi przepisami wykonawczymi, posiadacie Państwo prawo dostępu do treści Swoich danych osobowych oraz prawo żądania ich modyfikacji, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i przenoszenia danych osobowych, a także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Z powyższych praw można skorzystać poprzez kontakt z Administratorem wskazanym w pkt.2. Macie Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzoru w rozumieniu RODO, gdy uznacie, iż przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy RODO.
  7. SM OAZA oświadcza, że dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.

Używamy plików cookies, aby zapewnić najlepszą jakość. Kontynuując korzystanie z naszej strony, zgadzasz się z naszą polityką dotyczącą plików typu cookies.